Pomoc zdalna

Wsparcie klienta dzięki TeamView.

Pomoc zdalna

Specjaliści HUNTERS pomagają klientom na różny sposób, czasem jednak łatwiej jest po prostu przekazać nam dostęp do komputera w obiekcie. Udostępnione narzędzie TEAMVIEW pozwala na bezproblemowe udzielanie pomocy zdalnej (na odległość).

Jak działa Teamview?

Należy pobrać program, który uruchamia się bez konieczności jego instalowania. Dzięki tej aplikacji nasz pracownik otrzymuje zdalny dostęp do komputera klienta i może:

  • przeglądać jego zawartość;
  • sterować komputerem za pomocą myszy i klawiatury.

W ten sposób klient ma możliwość obserwowania poszczególnych kroków jakie należy wykonać, aby skutecznie poruszać się po konkretnych programach. W ten sposób poznaje także gotowe rozwiązanie zaistniałego problemu – będzie wiedział, jak postępować w przyszłości.

Czy Teamview jest bezpieczny?

Program Teamview jest w 100 % bezpieczny, gdyż dostęp do niego jest zabezpieczony na wielu płaszczyznach. Do tego samo połączenie jest szyfrowane, więc ryzyko dostania się osób niepowołanych jest znikome. Sam dostęp do programu jest wyłącznie na zaproszenie. Oznacza to, że klient ma możliwość zaakceptowania lub odrzucenia połączeniProgram Teamview jest w 100% bezpieczny – szyfrowane połączenie, dostęp wyłącznie na zaproszenie – klient może je zaakceptować lub odrzucić (zabezpieczenie na wielu płaszczyznach).

Oszczędność

Zdalne wsparcie naszych pracowników pozwala skrócić czas potrzebny na rozwiązanie problemu, zmniejsza presję i stres po stronie klienta (nie pozostaje z napotkaną trudnością sam).

Jako eksperci dysponujemy specjalistyczną wiedzą, wiemy także jak w jasny i przejrzysty sposób „poprowadzić” klienta, pokazując mu najlepsze dostępne rozwiązania ułatwiające jego codzienną pracę dzięki naszym produktom i usługom.

Jeśli chcesz otrzymać dostęp do oprogramowania ułatwiającego kontakt z naszymi pracownikami, wystarczy pobrać program znajdujący się pod tym linkiem